Безкоштовні послуги на залізниці, про які забувають пасажири

Багато пасажирів залізниці добре знають, що можуть скористатися додатковими послугами: отримати ремені безпеки для проїзду на верхньому місці, використовувати окріп з бойлера, контролювати наявність мила та паперу в туалеті. Але цим список безкоштовних послуг не обмежується.

Безкоштовні послуги на залізниці, про які забувають пасажири

На що може претендувати пасажир з квитком

Інтернет-сервіси пропонують обрати будь-який напрямок та замовити жд билеты УкрЗалізниця. При наявності проїзного документа мандрівник має право відвідати вбиральню на станції. Співробітники можуть тільки попросити продемонструвати квиток та звірити дати. Також пасажирів автоматично страхують від травм під час подорожі, причому сума страхового збору входить у вартість квитка. Якщо в дорозі сталося нещастя, то пасажир має право вимагати страховку.

Також мандрівники можуть перервати поїздку на термін до 10-ти днів, а потім продовжити її за тим же квитком. Якщо пасажир пропустив власну зупинку і вийшов пізніше, то він може повернутися залізничним транспортом до місця призначення безкоштовно. При цьому потрібно зберігати квиток до кінця поїздки.

Якщо у квитку вказано, що у вагоні повинен працювати кондиціонер, то пасажир має право вимагати виконання цієї умови. Якщо кліматична техніка вийшла з ладу, то провідник має пересадити пасажира у приміщення з кондиціонером.

Комментарии и размещение обратных ссылок в настоящее время закрыты.

Комментирование записей временно отключено.